تاسیسات ساختمان, دیگ آب گرم فولادی, دیگ آب گرم فولادی صنعتی, مقالات

دیگ آب گرم فولادی و کاربردهای آن

مرجل ماء الساخن الفولاذي و إستخداماته

دیگ آب گرم فولادی و کاربرد های آن

دیگ آب گرم فولادی دستگاهی هست که وظیفش بالا بردن دما آب هستش که کاربرد های مختلفی دارد که در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت .
برخی از کاربردهای دیگ آب گرم عبارتند از:

1. گرمایش سازه‌ها: دیگ آب گرم برای گرم کردن سازه‌ها و ساختمان‌ها در فصل‌های سرد سال استفاده می‌شود. این امر به حفظ دمای مناسب در داخل سازه‌ها و افزایش راحتی و کارایی کارکنان کمک می‌کند.

2. گرمایش آب: دیگ آب گرم برای گرم کردن آب مورد استفاده در ساخت و ساز، مثلاً برای تهیه بتن یا تمیز کردن تجهیزات، استفاده می‌شود. آب گرم باعث افزایش کارایی فرآیندهای مختلف و کاهش زمان انجام کار می‌شود.

3. حرارت‌دهی به تجهیزات: دیگ آب گرم برای حرارت‌دهی به تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در فرآیندهای ساخت و ساز استفاده می‌شود. این حرارت ممکن است برای حفظ دما، رسیدگی به نقص‌های ساختاری، و یا انجام فعالیت‌های خاص مورد نیاز باشد.

4. گرمایش سازه‌ها: بویلر آب گرم برای گرم کردن بخش‌های مختلف برج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد . این امر به حفظ دمای مناسب در داخل برج و جلوگیری از خستگی مواد سازه‌ای کمک می‌کند.

5. تهیه بتن: برای تهیه بتن مورد استفاده در ساخت برج‌ها، از دیگ آب گرم برای گرم کردن آب و مواد تشکیل دهنده بتن استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش کیفیت و قوت بتن تولید شده می‌شود.

6.حفظ دما: در فصل‌های سرد سال یا در مناطق با آب و هوای سرد، دیگ آب گرم برای حفظ دمای مناسب در داخل برج‌ها و جلوگیری از یخ زدگی و خستگی مواد سازه‌ای استفاده می‌شود.

7. تأمین آب گرم: برای تأمین آب گرم برای مصارف روزمره در برج‌ها، از دیگ آب گرم استفاده می‌شود. این آب گرم معمولاً برای استخر ، جکوزی ، حمام، آب مصرفی آشپزخانه، و سایر نقاط مصرف کننده در برج تأمین می‌شود.

مشخصات متریال مصرفی

دیگ آب گرم فولادی و کاربردهای آن

دیگ آب گرم فولادی و کاربردهای آن

یکی از مزیت های بویلر آب گرم فولادی داشتن طول عمر بالا به علت متریال با کیفیت فولادی هستش که دارای آلیاژ بالایی هستند.

صنایع حرارتی گرما تجهیز از این حیث یکی تولید کنندگان بویلر آب گرم فولادی در ظرفیت های مختلف می باشد و این محصول هم همانند محصولات دیگر دارای گواهی و پلاک استاندارد ایران می باشد .
متریال استفاده شده در محصول عبارتند از:
لوله آتش خوار ST35.8 گرید 40 می باشد که دارای استاندارد DIN17175 می باشد که این نوع لوله توان تحمل حرارت بالای  545 درجه سانتی گراد را دارد.

ورق مصرفی در دیگ از ورق 17MN4 می باشد که این محصول هم دارای استاندارد DIN17155 می باشد که مقاوم در برابر حرارت می باشد و  همچنین می توان از ورق A516 گرید 70 هم که دارای تاییدیه استاندارد ایران می باشد استفاده کرد .

شما میتوانید برای مشاهده محصولات از طریق سایت فروشگاه گرماکو بازدید فرمایید.

دیدگاهی در مورد “دیگ آب گرم فولادی و کاربردهای آن

  1. Mr mahmoodi گفت:

    آیا امکان کنترل از راه دور هم داره این محصول ؟

  2. سیاوش گفت:

    چه تست های روی این دستگاه انجام میشه ؟

  3. sa گفت:

    برشکاری ورق هاتون با چه دستگاهی انجام میشه

  4. Kamran گفت:

    این بویلر با چه چیزی عایق کاری میشه و نوعش چیه ؟

  5. محمد گفت:

    تا چه ظرفیتی رو شما می‌تونید بسازید ؟

  6. Mosi گفت:

    از آب گرم تولید شده توسط این دیگ ها که برای موارد مصرفی ساختمان مثل استخر و سونا و جکوزی و… تولید میشه میتونیم برای گرمایش از کف هم استفاده کنیم؟

  7. مهرداد بیهقی گفت:

    بسیار عالی
    دیگ آبگرم تون استاندارد هست؟

    1. عارف گفت:

      ممنونم از شما بله تمامی محصولات ما دارای گواهی بازرسی و پلاک استاندارد می باشد

  8. مهرداد بیهقی گفت:

    بسیار عالی
    دیگ آبگرم تون استاندارد هست؟ ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *